عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

آقای پور محمدی نستله نوش جان!!!

رییس محترم و معزز سازمان بازرسی در اظهاراتی تامل بر انگیز و البته نه چندان تعجب برانگیز از جناب مستطاب ایشان اعلام کرده اند  

 

          «رئیس سازمان بازرسی کل کشور در پاسخ به سوال مهر در خصوص فعالیت شرکت نستله در ایران هم گفت: فعالیت شرکت نستله در ایران قانونی است و هیچ منعی ندارد. 

مصطفی پورمحمدی افزود: در پی تحرکات اخیر عده ای مبنی بر انتساب سرمایه های این شرکت به صهیونیستها دادگستری و دادستانی استان قزوین ماموریت یافت تا به این مسئله رسیدگی کند که پس از بررسیهای انجام شده به مطلبی نرسیدیم که ثابت شود این شرکت وابستگی خاصی دارد و این مسئله تائید نشد و لذا فعالیت این شرکت مشکلی ندارد. 

وی افزود: اگر مستندات و مدارکی دال بر فعالیتهای غیرقانونی یا وابستگی شرکتی به صهیونیستها ثابت شود بلافاصله از فعالیت آن جلوگیری می شود در غیر این صورت قرار نیست با هر حرف بدون پایه و اساسی یک کارخانه را ببندیم و صدها نفر کارگر را بیکار کنیم و مشکلات را اضافه کنیم. 

پورمحمدی اظهار داشت: ما قانون داریم و همه کارهایمان باید بر مبنای قانون باشد و بدون مدرک به هیچ هیاهویی اعتنا نمی کنیم . 

شرکت نستله که یکی از شرکتهای فعال در تولید مواد غذایی، غذای کودک، انواع کاکائو، شیر خشک و سرلاک است که با حدود 500 نفر کارگر در 15 کیلومتری شهر قزوین فعالیت می کند. دادستان قزوین هم با رد هرگونه وابستگی این شرکت به صهیونیستها فعالیت این شرکت را قانونی اعلام کرد.» 

 

در باره افاضات جناب پور محمدی چند سوال مطرح است:  

۱- قوه قضاییه کجا این تحقیقات را انجام داده است؟   

۲- آیا جسارت منتشر کردن متن و گزارش کامل این تحقیقات وجود دارد؟    

۳- آیا جناب پور محمدی دستگاه قضایی را صالح به رسیدگی در باره وابستگی کمپانی بین المللی نستله می داند؟    

۴- موردی که دقیقا درباره  آن تحقیق شده است را مشخصا اعلام کند؟   

مساله ای که درباره کمپانی نستله و امثال آن مطرح است یک مساله بین المللی است و اساسا حرکت جوانان غیرتمند ایران اسلامی در مرزهای جغرافیایی و سیاسی محدود نمی شود.   

بحث بر سر این است که مالکان چنین کمپانی هایی عموما سرمایه داران و جهانخواران صهیونیستند. و تولید کنندگان و توزیع کنندگان دست چندم این محصولات در کشوری مثل ایران عموما افرادی نا آگاه از ماهیت این کمپانی ها و محل واریز شدن سود حاصل از فعالیت کمپانی ها هستند.   

جناب پور محمدی اصولا ناخواسته دچار یک مغالطه کاملا ساده شده اند و آن اینکه مخالفت با حضور نستله در ایران و جهان اسلام خواهان تعطیلی هیچ کارخانه ای نیستند. مطالبه اصلی جلوگیری از حضور و سودبری صهیونیستها در بازار اسلامی است.    

حجت الاسلام و المسلمین پور محمدی که چندی نیز توفیق خدمت به بندگان خداوند در دولت نهم را داشته است بهتر است دقت کنند که وزارت صنایع به شرکت خوشگوار هشدار داد که رابطه خود را با کوکا کولا قطع کند و هیچ کس جز جناب ...... خواهان تعطیلی کارخانه و بیکار شدن کارگران نبود. 

یقینا اگر از نفوذ و حضور چنین شرکت هایی در بازارهای سرزمین های اسلامی جلوگیری نشود تا چندی دیگر اعمال قوانین شرعی بازار اسلامی به لحاظ فقهی دشوار و شبهه ناک خواهد بود.   

جناب پور محمدی مجاهده های شما و دیگر خادمان انقلاب اسلامی هرگز و با هیچ اشتباهی نادیده گرفته نمی شود ولی از شما انتظار می رود در مواضعتان قدری تامل بیشتر به خرج دهید. همین و بس که برای انسانی چون شما کفایت می کند.

ادامه مطلب ...