عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

عکاس تازه کار

شیر و خروشید قدیمترین نمادهای ایران است

شرمندگی از عزت افتخار برخی مخالفان احمدی نژاد!!!!

رهبر معظم انقلاب: 

   متاسفانه وقتی کسی جنایات صهیونیستها را در تریبونهای (سخنگاه های) جهانی مطرح می کند   عده ای در داخل احساس خجالت و شرمندگی می کنند.

شوتهای کروبی و زمین ....

کروبی شیخ کولاک است. 

بادم می آید وقتی یکی از نمایندگان مجلس ششم جناب لقمانیان به اتهامی بازداشت شده بود کروبی در مجلس نطق مفصلی ایراد کرد و این جمله را گفت:  

              «من الان توپ را در زمین قوه قضاییه انداختم» 

 

اخیرا هم در نطقی گفته احمدی نژاد با طرح مساله هولوکاست بزرگترین خدمت را به اسراییل کرده است. در همان سخنرانی احمدی نژاد به حمایت از هیتلر متهم شده است. 

 

گمان می کنم آقای کروبی این بار هم خواسته توپ را به زمین کسی بیاندازد. 

به نظر شما توپ حمایت از تروریستهای اسراییلی را آقای کروبی در زمین که انداخته و به سمت کدام دروازه؟ 

بخشی از سوابق پیش از انقلاب کروبی و عملکرد نسبتا مناسب او در مجلس ششم نشان می دهد که اگر کروبی ۲۰۰۹ همان کروبی پیش تر باشد حاضر به حمایت از اسراییل و تروریستها نخواهد شد. ولی علاقه زیاد او به فوتبال و شوتیدن توپ این بار هم باعث شده که او به جای نشانه رفتن دروازه حریف به سمت دروازه خودی حمله کرده است.

احمدی نژاد حواس پرت ...

من به احمدی نژد رای نمی دهم چون: 

۱ - او ریاست جمهوری را با خلافت ۱۴۰۰ سال پیش علی علیه السلام اشتباه گرفته است و فکر می کند مثل ان وقت باید به میان مردم برود و مثل انها زندگی کند. 

     او اصلا قرن بیست و چندم را درک نکرده است. 

۲ - احمدی نژاد به جای آنکه دهان محکمی به مشت استکبار بکوبد یا نامه به همان استکباری ها می نویسد یا اینکه می رود در دانشگاه کلمبیا سخنرانی می کند یا می رود ژنو از بچه خورده های فلسطینی که بدنشان را به گلوله های اسراییلی ها زدند و گلوله ها را حرام کردند حمایت می کند. این گلوله را اسراییلی ساخته بودن تا به ملت همیشه در صحنه ایران تقدیم کنند.

۳ - احمدی نژاد اصلا عقلش به این نمی رسد که با حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی کارها شتاب می گیرد و تا چند سال دیگر وقتی همه کارها انجام بشود دیگر به دولت و رییس جمهور نیازی نیست. اصلا مگر کارها و پروژه های دولتی برای اجراشدن است. این پروژه ها باید طول بکشد تا کلی اشتغال زایی کند آن هم برای مدیران و پیمانکاران گوناگون. 

۴ - رییس جمهور که مال گدا گوره های دهاتی نیست اصلا اینگونه فکر کردن که رییس جمهور مال آنها هم هست کلاس ریس جمهور را پایین می آورد. رییس جمهور مال مدیران/ وزار/ کارخانه دارها/ تاجرها/ سرمایه دارها/ و تازه از فرنگ برگشته ها است باید با آنها نشست و برخاست کند. 

۵ - ....

تخریبیه هایی برای شکست خوردن احمدی نژاد در انتخایات ....

احمدی نژاد در حال دیدن کاریکاتور خودشک وبلاگ به نقل از روزنامه اعتماد ملی مطالبی درباره احمدی نژاد منتشر کرده است. 

جمعی از دانشجویان مستقل دانشگاه های ایران» خاطراتی از محمود احمدی نژاد را گردآوری کردند. این خاطرات که در 250 بند تنظیم شده، از سوی «رجانیوز» سایت حامی دولت با عنوان «فرزند ملت» منتشر شده است. بنا بر این گزارش این خاطرات طی گفت وگوی دانشجویان با وزرا، منشی و راننده احمدی نژاد در زمان شهرداری و معاونان و مسوولان دفتری احمدی نژاد گردآوری شده است. بخشی از این روایات را در زیر می خوانید.

ادامه مطلب ...